McCann tworzy globalne studio treści społecznościowych i twórców

Sieć reklamowa McCann tworzy McCann Content Studios. Nowe centrum oferuje zintegrowane rozwiązania strategiczne w social mediach i tworzeniu treści, łącząc je pod tym samym „parasolem”.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
McCann tworzy globalne studio treści społecznościowych i twórców

Możliwości McCann Content Studio obejmują rozwój kreatywności i odbiorców, współpracę z twórcami treści i pomiar wydajności. Pion skupia możliwości, które wcześniej były podzielone pomiędzy dwie agencje IPG – McCann Live, która zarządzała mediami społecznościowymi, oraz ITB, która zarządzała twórcami.

McCann Content Studios wchłonie obie agencje i ich zespoły oraz przejmie klientów obu agencji, włączając bezpośrednio do swojego portfolio Aldi, Converse, Ulta Beauty i New York Lottery. Na czele agencji staną Monica Tailor, dyrektor ds. marketingu społecznościowego, Crystal Malachias, globalna szefowa działu influencerów oraz Amit Sutha, prezes i globalny dyrektor ds. klientów. Sutha będzie raportować do Daryla Lee, globalnego dyrektora generalnego McCann Worldgroup, Tailor do Suthy, a Malachias do M. Tailora.

3,5 razy większe wydatki na influencer marketing

Z ostatniej analizy Insider Intelligence wynika, że ​​wydatki na influencer marketing będą rosły w tym roku 3,5 razy szybciej niż konwencjonalne wydatki na reklamę w mediach społecznościowych.  Eksperci wskazują, że ​​obecne strajki w Hollywood mogą skłonić większą liczbę twórców do szukania możliwości wsparcia w miarę wstrzymywania produkcji. Tymczasem klienci w dalszym ciągu skłaniają się ku aplikacjom przyjaznym pokoleniu Z, takim jak TikTok, w których trendy wynikają z aktywności twórców.  

-Marki coraz częściej wchodzą w interakcje w społecznościach społecznościowych, prowadząc dialog z fanami, twórcami i wpływowymi osobami – mówi cytowany w oświadczeniu globalny dyrektor generalny McCann, Daryl Lee. - McCann Content Studios zapewni naszym klientom możliwość uczestniczenia w ekonomii twórców i współtworzenia z nimi bez utraty wyjątkowej perspektywy i głosu społecznego ich marki, uzyskując to, co najlepsze z obu światów.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7