Obok Jacka Wlazło w roli prezesa, na czele agencji nadal stoją dwaj współzałożyciele Grandes Kochonos Paweł Nowakowski oraz Michał Sorówka, jako dyrektorzy kreatywni.
Nowy sygnet marki Grandesów to kolorowy hasztag z miksem kolorów - od niebieskiego do czerwonego.
– Nowa nazwa, nowe logo – to w zasadzie klamra zamykająca proces gruntownych zmian, jakie wdrożyliśmy w ostatnim czasie. Firma przeszła szybki proces digitalizacji zarówno na poziomie kompetencyjnym, jak i operacyjnym. To wynik naszych obserwacji rynku i zmieniających się potrzeb komunikacyjnych – mówi Jacek Wlazło, prezes, a jednocześnie współzałożyciel agencji, który od początku istnienia Grandes Kochonos pełnił rolę dyrektora strategicznego i zarządzającego w agencji.

Wlazło dodaje, że agencja "zachowuje swoje DNA" oparte na "odważnej kreacji połączonej ze strategicznym podejściem"
- Rozwijamy się jako agencja i jako zespół, w którym rozbudowaliśmy znacznie dział kreatywny. Planujemy także kolejne inwestycje w rozwój produkcji treści audio i wideo, żeby usprawnić procesy produkcyjne - mówi Wlazło.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/play-grandes-kochonos-umowa-strategia-reklamowa-barbara-kurdej-szatan-maciej-lagodzinski ##
Digital ToolKit w Grandesach
Kolejną zmianą jest oparcie prac agencji o Digital ToolKit, narzędzie, które pozwala zarządzać całym procesem od strategii, kreacji, produkcji i emisji w sposób spójny i uwzględniający różne grupy docelowe, konteksty i potrzeby personalizacji komunikacji
- Efektywne zarządzanie komunikacją w tym ekosystemie, wymaga nowego podejścia i nowych narzędzi pracy. Naszą odpowiedzią jest praca dla klientów w oparciu o Digital ToolKit - podsumowuje Wlazło.










