Grażyna Torbicka zdradza tajemnicę blond włosów w spocie Excellence Crème od L’Oréal Paris (wideo)

Zaczęła się emisja pierwszej reklamy telewizyjnej kosmetyków L’Oréal Paris z udziałem ich nowej polskiej ambasadorki marketingowej - dziennikarki Grażyny Torbickiej. W spocie promowany jest zestaw koloryzujący do włosów Excellence Crème.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grażyna Torbicka zdradza tajemnicę blond włosów w spocie Excellence Crème od L’Oréal Paris (wideo)
Grażyna Torbicka w spocie L’Oréal Paris Excellence Crème

W reklamie Grażyna Torbicka opisuje Excellence Crème jako tajemnicę koloru blond jej włosów. Przekonuje, że produkt ten jako jedyna farba do włosów zapewnia ich potrójną ochronę i pielęgnację: przed, w trakcie i po koloryzacji.

Torbicka jako polska ambasadorka reklamowa kosmetyków L’Oréal Paris została uroczyście zaprezentowana 16 maja podczas festiwalu filmowego w Cannes, gdzie pracowała też jako reporterka Radia ZET.

W ramach podpisanej umowy Grażyna Torbicka będzie ambasadorką reklamową kosmetyków L’Oréal Paris na dwa lata. Wizerunek dziennikarki będzie wykorzystywany zarówno w reklamach, jak i na opakowaniach wybranych kosmetyków tej marki

Startująca właśnie kampania reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, prasę, internet oraz punkty sprzedaży.

Za obsługę marketingową L’Oréal Paris w Polsce odpowiadają agencje McCann & MRM (kreacja i produkcja reklam), Value Media (działania w internecie), ZenithOptimedia (planowanie i zakup mediów) oraz Advanced PR (działania public relations).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana