Greenpeace walczy na brudnych autach o ginące zwierzęta

Pod hasłem "Żyją w brudzie, znikną wkrótce" prowadzona jestambientowa kampania reklamowa Greenpeace Polska. Organizacjawykorzystując zabrudzone samochody, zwraca uwagę na zwierzętaginące z powodu zanieczyszczeń.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ambientowa kampania reklamowa Greenpeace Polska pod hasłem "Żyjąw brudzie znikną wkrótce" ma zwracać uwagę odbiorców, że z powoduzanieczyszczeń bezpowrotnie ginie wiele gatunków zwierząt.Niestandardowymi nośnikami wykorzystywanymi w tej akcji sązabrudzone samochody, które w odpowiedni sposób znakują w Warszawiedziałacze tej organizacji.

Kampania, której koncept i szablony przygotowała agencja McCannErickson, rozpoczęła się 9 lutego, a zakończy 28 lutego.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana