Grey przygotowała kampanię Specjala

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowała kampanię reklamową piwa Specjal

press
press
Udostępnij artykuł:

 Kampania prowadzona będzie przez kilka miesięcy na nośnikach reklamy zewnętrznej - billboardach, tablicach wielkoformatowych, siatkach winylowych, autobusach, taksów-kach i mobilach. Łącznie wykorzystanych zostanie kilkaset różnych powierzchni reklamowych umieszczonych w regionach,w których sprzedawany jest Specjal (północno-wschodnia Polska). Cel działań reklamowych to wzmocnienie wizerunku marki.

Outdoor dla Grupy Żywiec planuje i kupuje dom mediowy Media Concept. 

press
Autor artykułu:
press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny