Grupa AMP Media wprowadza markę PoProstu.Net

Grupa AMP Media wprowadza na rynek swoją nową markę PoProstu.Net. To jednocześnie dział agencji zajmujący się obsługą klientów w zakresie social media.

km
km
Udostępnij artykuł:

Grupa AMP Media tłumaczy stworzenie działu social media PoProstu.Net dużym i stale rosnącym zainteresowaniem wielu firm obecnością ich marek w mediach społecznościowych typu Facebook, Twitter czy YouTube.

Zadaniem Poprostu.Net jest budowanie i realizacja strategii obecności marek w social media poprzez skuteczną komunikację i działania promocyjne. Na początku dział będzie bazował na doświadczeniu Grupy AMP Media, która prowadziła już takie działania w ramach dotychczasowych struktur dla kilku swoich klientów.

Osobą kierującą działem PoProstu.Net jest Marcin Jurczyński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe