Grupa LVMH uruchamia blockchainową platformę Aura. Pozwoli zweryfikować autentyczność luksusowych produktów

Grupa LVMH, do której należą luksusowe marki Louis Vuitton, Christian Dior i Givenchy zapowiedziała uruchomienie platformy o nazwie Aura, systemu opartego na technologii blockchain. Ma on pozwolić użytkownikom między innymi na sprawdzenie autentyczności produktów sprzedawanych przez markowych producentów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Grupa LVMH uruchamia blockchainową platformę Aura. Pozwoli zweryfikować autentyczność luksusowych produktów

LVMH to holding grupujący kilka marek działających w segmencie towarów luksusowych, wśród nich są Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy czy Kenzo.

Według zapowiedzi LVMH zamierza uruchomić platformę o nazwie Aura opartą na systemie blockchain. Dzięki niej użytkownicy ekskluzywnych marek otrzymają dodatkowe możliwości, wśród których jedna z najważniejszych to szansa prześledzenia historii konkretnego przedmiotu od momentu jego produkcji, poprzez proces dystrybucji, aż do sprzedaży na rynku wtórnym.

Dostawcą platformy Aura jest firma ConsenSys która nie ukrywa, że nie chodzi jej wyłącznie o potwierdzenie autentyczności towarów pochodzących od markowych wytwórców. W grę wchodzą także takie dane jak wpływ produkcji danego przedmiotu na środowisko naturalne.

Na razie nie wiadomo dokładnie kiedy platforma Aura zostanie wprowadzona do użytku i w jaki sposób w praktyce będzie można z niej korzystać.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?