Grupa RMF nie podniesie cen reklam w okresie letnim

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 roku. Nadawca nie wprowadza w nich jednak żadnych zmian. Jest to podyktowane obecną sytuacją ekonomiczną i przewidywanym popytem na reklamę radiową latem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe dla swoich stacji (RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx) i pakietów (RMF 3D, RMF z Klasą i RMF na Maxxxa) na okres letni od 4 do 28 sierpnia br.

Nadawca postanowił utrzymać ceny reklam na obecnym poziomie, czyli takie, jakie obowiązują od 28 lutego br.

- Biorąc pod uwagę obecną sytuację ekonomiczną oraz przewidywany popyt na czas reklamowy tego lata, postanowiliśmy nie zmieniać naszych cenników reklamowych – pozostaną na takim samym poziomie, jak w cenniku obowiązującym wiosną. Grupa RMF cały czas oferuje najniższe koszty dotarcia w kluczowych targetach, oferujemy też bardzo atrakcyjne rabaty w naszych pakietach handlowych RMF 3D, RMF naMAXXXa i RMF z Klasą - tłumaczy Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

Cenniki letnie obowiązywać będą wod 4 lipca do 28 sierpnia br. W tym okresie żadne dni nie zostaną objęte dopłatą „high season”, którą Grupa RMF wprowadza w czasie zwiększonego popytu na reklamę (np. tuż przed wybranymi świętami).

I tak najdroższy spot w RMF FM kosztować będzie 40,5 tys. zł (cena netto, bez VAT i rabatów dla spotu 30-sek.) - emitowany jest w piątki w godz. 10-12.

W RMF Maxxx najwyższą cenę mają spoty emitowane w piątki w godz. 7-9 i 15-18, kosztują 9 tys. zł. W RMF Classic z kolei najwyższa cena to 4,2 tys. zł dla reklam emitowanych w piątki w godz. 7-10.

W pakiecie RMF 3D najdroższa reklama kosztuje 60 tys. zł (piątki, g. 7-10), w pakiecie RMF z Klasą - 55,6 tys. zł (piątki, g. 7-10), a w RMF na Maxxxa - 57,1 tys. zł (piątki, g. 7-10).

Ostatnie zmiany cenników Grupa RMF wprowadziła 28 lutego br. Wtedy ceny reklam podniesiono średnio o 8 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu