Gwiazdy w nowych reklamach Nintendo

Nintendo uruchamia wypełnioną brytyjskimi gwiazdami outdoorową itelewizyjną kampanię reklamową.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania, która rozpocznie się 27 października, promujeprzenośną konsolę DS i stacjonarną Wii japońskiej firmy orazprzeznaczone na nie gry. Udział w kampanii biorą brytyjskie gwiazdymuzyki, telewizji i sporu wraz ze swoimi rodzinami - informujeserwis Brand Republic.

Wśród wspomnianych gwiazd znajduje się m.in. girlsband GirlsAloud, piłkarz Jamie Redknapp wraz z żoną i piosenkarką pop LouiseRedknapp, prezenterka telewizyjna Fern Britton ze swoim mężem irugbystą Philem Vickery, a także piosenkarz Ronan Keating z żonąYvonne i dziećmi.

W reklamach widzimy gwiazdy grające w przeznaczone na konsoleNintendo gry, takie jak 'Nintendogs', 'Mario Kart DS', 'DrKawashima's Brain Training', 'Big Brain Academy', 'Cooking Guide:Can't Decide What to Eat?', 'Mario Kart Wii', 'Super Smash Bros.Brawl', 'Wii Sports' czy 'Wii Fit'.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"