H&M chce być eko i kontynuuje kampanię „Conscious”

H&M zdecydowało się przedłużyć kampanię, która prezentuje markę jako proekologiczną. Ambasadorką akcji, zaplanowanej na wiosnę 2014 roku, została amerykańska modelka i aktorka Amber Valletta.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Conscious i Conscious Exclusive to dwie kolekcje H&M, które marka zapowiedziała na wiosnę przyszłego roku. Ubrania z tej serii, podobnie jak poprzednio, będą wykonane z ekologicznych materiałów: bawełny pochodzącej w 100 proc. z recyklingu, tencelu czy konopii. Dostępne będą w 150 sklepach marki na całym świecie oraz w sprzedaży online.

Na początku br. twarzą kampanii była Vanessa Paradis, jednak H&M nie zdecydowało się przedłużyć z nią kontraktu. Nowa kolekcja ubrań marki trafi do sklepów 10 kwietnia 2014 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]