H2O Creative wygrała przetarg na obsługę marki Bakoma Gęsty Naturalny

Agencja reklamowa H2O Creative wygrała przetarg na obsługę reklamową marki jogurtów Bakoma Gęsty Naturalny. Umowę podpisano na dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
H2O Creative wygrała przetarg na obsługę marki Bakoma Gęsty Naturalny

Agencja zajmie się kompleksową obsługą reklamową jednego z kluczowych produktów marki Bakoma. Współpraca obejmuje przygotowanie i całościowe wdrożenie 2-letniej strategii dla „Naturalny Gęsty” w zakresie komunikacji w digitalu, social mediach, BTL oraz współpracy z influencerami. H2O Creative zajmie się także produkcją sesji zdjęciowych oraz video. 

Nowa strategia ma na celu odświeżenie wizerunku oraz przybliżenie produktów z linii Naturalny Gęsty. W jej ramach już w połowie lutego br. wystartuje nowa kampania z udziałem ambasadora marki - Katarzyny Bosackiej.

Obok przygotowania KV i materiałów kampanijnych, agencja przejmie prowadzenie komunikacji w kanałach social media. 

Marka powierzyła także agencji całościową produkcję sesji zdjęciowych oraz video na potrzeby prowadzonych działań kampanijnym. Kontrakt został podpisany na dwa lata. 

Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Ostatnie kampanie marek Bakomy realizowała m.in. agencja Upside.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska