Agencja Hands przygotuje cykl eventów dla VOX

Grupa reklamowa Hands z Poznania zajmie się organizacją cyklu eventów pod hasłem Targi VOX. Współpracę nawiązano w wyniku rozstrzygnięcia konkursu ofert.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Hands przygotuje cykl eventów dla VOX

Targi VOX to projekt od kilkunastu lat realizowany przez producenta elementów wyposażenia wnętrz. Eventy odbywają się w formie zamkniętych targów. Tegoroczną edycję przygotuje Hands. Spotkania odbędą się w Gliwicach (22.02), Warszawie (01.02) i Poznaniu (08.02).

- Formuła wydarzenia pozostaje niezmieniona, ale aby budować coraz większą frekwencję Targów VOX potrzebujemy świeżych pomysłów. Spośród nadesłanych ofert kilku agencji, oferta Hands wyróżniała się najbardziej. Otrzymaliśmy świeży, atrakcyjny pomysł na scenariusz mieszczący się w zakładanym budżecie - mówi Marcin Zieleśkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży hurtowej VOX.

Zakupy i emocje na Targach VOX

W tym roku motywem przewodnim imprezy będzie hasło "zakupy + emocje".

Hands odpowiada za organizację przestrzeni eventowej, w tym za przygotowanie zabudowy targowej dla VOX oraz ponad 30 wystawców. Agencja sprawuje nadzór techniczny nad wydarzeniami oraz odpowiada za transport i logistykę wszystkich elementów targowych pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami.

Zespół Hands przygotowuje również materiały informacyjne dla uczestników, min. mapki dojazdu, agendę czy identyfikatory. Koordynuje także współpracę z prowadzącą eventy, prezenterką i dziennikarką Omenaą Mensah.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały