Harnaś - nowa reklama

Rozpoczęła się wiosenna telewizyjna kampania reklamowa piwa HARNAŚ, najmłodszego produktu w portfolio grupy Carlsberg Okocim

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania, której celem jest budowa wizerunku marki HARNAŚ, oparta jest na nowym, 30-sekundowym spocie reklamowym pt. „Pionierski skok". Konsekwentnie wykorzystano w nim motyw muzyczny z „Janosika" Jerzego Passendorfera, kojarzony od momentu pojawienia się HARNASIA, to jest od roku, z działaniami promocyjnymi marki. Film emitowany będzie do połowy kwietnia na antenach TVP1, TVP2, Polsatu i TVN-u.

kreacja: agencja Red8 Communications Group

realizacja: Graffiti Film Sp. z o.o.

zakup mediów: Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały