“Harper's Bazaar” wydaje "Harper’s Bazaar Kolekcje"

W piątek 26 września br. ukaże się pierwsze wydanie specjalne magazynu “Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska) pod tytułem “Harper’s Bazaar Kolekcje”. Znajdzie się w nim przegląd trendów modowych na sezon jesień-zima 2014/2015.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W numerze czytelnicy znajdą raport z pokazów w Nowym Jorku, Paryżu, Londynie i Mediolanie, a także rozmowy m.in. z Magdą Jasek, Marianną Yurkiewicz i Kubą Dąbrowskim. Redaktorem prowadzącym wydania jest Filip Niedenthal, szef działu mody w “Harper's Bazaar”, a niebawem redaktor naczelny pisma “Esquire” (więcej na ten temat).

Wydanie “Harper’s Bazaar Kolekcje” ukaże się w objętości 164 stron i w cenie 14,99 zł. Magazyn w sprzedaży pozostanie przez trzy miesiące. Poza wersja drukowaną będzie dostępny jako e-wydanie na urządzenia mobilne.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 30 516 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały