Havas Engage wygrała przetarg na akcje samplingowe dla Nestlé

Agencja Havas Engage w wyniku wygranego przetargu zajmie się po raz kolejny realizacją akcji samplingowych marki Nescafe 3in1 należącej do Nestlé Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Engage wygrała przetarg na akcje samplingowe dla Nestlé

Agencja będzie pracować dla Nestlé przez cały 2017 roku. Przygotuje i przeprowadzi akcje samplingowe marki Nescafe 3in1 w całej Polsce.

Do zadań Havas Engage będzie należało opracowanie dokładnego planu i logistyki akcji samplingowych, pozyskanie lokalizacji, kreacja i produkcja strefy Nescafe 3in1 oraz rekrutacja ekip odpowiedzialnych za obsługę wydarzenia.

Działania agencji obejmą przeprowadzenie cyklu samplingów door-to-door w miastach (w okresie wiosna/jesień 2017 r.) oraz realizację aktywacji podczas Dni Kariery i Targów Pracy w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie.

Firmy nie podają, ile i które inne agencje brały udział w przetargu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style