HealthEvent zmienia się w HealthThink

Od początku marca funkcjonuje specjalizująca się w zakresie healthcare PR agencja HealthThink public relations. Przez wcześniejsze dwa lata organizowała ona eventy prozdrowotne i kampanie społeczne pod szyldem HealthEvent.

km
km
Udostępnij artykuł:

Rebranding wiąże się z rozszerzeniem zakresu usług świadczonych przez agencję. Obecny obszar działań obejmuje media relations, PR produktowy i korporacyjny, e-PR, CSR, szkolenia i warsztaty medyczne. Jednocześnie HealthThink nadal zajmuje się organizacją i koordynacją inicjatyw eventowych typu healthcare.

Do klientów HealthThink public relations należą m.in. apteki Dbam o Zdrowie, GreenPan, TU Inter Polska S.A., MedPage.pl i VIPMedica.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"