Hermès: luksus to jakość, nie ilość

Przesłanie najnowszej kampanii Hermès brzmi - to nie ilość posiadanych ubrań i dodatków stanowi o luksusie, ale ich jakość. Lepiej mieć mniej rzeczy, z których skorzystamy dłużej niż jeden sezon.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Luksusowy francuski dom mody Hermès w swojej najnowszej kampanii odwołuje się do coraz silniejszego trendu anty-konsumpcjonizmu, polegającego na zaprzestaniu kupowania nowych ubrań, butów czy dodatków co sezon na rzecz produktów wysokiej jakości.

Spot pokazuje, jak produkty marki przechodzą proces naprawy, dzięki czemu mogą posłużyć klientom jeszcze dłużej, bez konieczności kolejnej wycieczki do sklepu. W materiale widzimy, jak pracują rzemieślnicy naprawiający torebki z francuskiego domu mody, jak nawet mocno zniszczone produkty przechodzą renowację.

Marka zatem głosi, że prawdziwym luksusem jest posiadanie produktów tak dobrych jakościowo, że można nie wymieniać ich na nowe przy nadarzającej się okazji.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę