Hill+Knowlton Strategies: awansowali Piątkiewicz, Szymczyk, Pławiak. Dołącza Agata Piekarz-Urbaś

W dziale technologicznym agencji Hill+Knowlton Strategies funkcję senior associate objął Michał Piątkiewicz, a Szymon Szymczyk awansował na stanowisko senior advisor. W dziale komunikacji marketingowej na stanowisko senior associate awansowała Dominika Pławiak, natomiast do działu komunikacji korporacyjnej na analogiczne stanowisko dołączyła Agata Piekarz-Urbaś.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Michał Piątkiewicz w Hill+Knowlton Strategies Poland jako senior associate zaangażowany jest w planowanie strategiczne oraz realizację projektów z zakresu nowych technologii, obsługując przede wszystkim Facebooka. Doradzał również takim klientom jak Uber, Lime oraz Bitpanda. Posiada bogate doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej i produktowej w kilku sektorach, m.in. nowe technologie, nieruchomości, energetyka, IT, FMCG.

Szymon Szymczyk awansował na stanowisko senior advisora. W Hill+Knowlton Strategies Poland zapewnia wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów agencji. Realizuje projekty z obszarów walki z dezinformacją, issue management, komunikacji korporacyjnej oraz naruszeń cyberbezpieczeństwa.  Z public relations związany jest od ponad 14 lat

Dominika Pławiak objęła funkcję senior associate. Jest specjalistką public relations z ponad 8-letnim doświadczeniem w efektywnym media relations, organizacji eventów oraz realizacji kampanii z udziałem influencerów. W zespole Marketing+Healthcare Communication jest odpowiedzialna za zarządzanie projektami z sektorów food+beverage i Retail.

Agata Piekarz-Urbaś: z Havas PR Warsaw do Hill+Knowlton Strategies Poland

Agata Piekarz-Urbaś, która dołączyła do H+K na stanowisko senior associate, ma ponad 8-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym, a także CSR. Przed dołączeniem do H+K, Agata przez blisko pięć lat pracowała w Havas PR Warsaw, gdzie prowadziła projekty dla klientów z taki branż jak: retail, finanse, przemysł oraz healthcare.

Wcześniej przez blisko 3 lata była związana z Clear Communication Group. Koordynowała i realizowała działania komunikacyjne dla takich globalnych marek jak m.in. Deloitte, 3M Poland, Euronet, Shell, Medicover, Intermarché, Bricomarché czy British American Tobacco.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"