IAB z nową inicjatywą dla młodych

IAB Point of Youth to nowa inicjatywa powstała w ramach IAB Polska, stworzona przez młode pokolenie branży komunikacji marketingowej dla jej przyszłych adeptów. Na czele inicjatywy stoi Justyna Niciejewska, na o dzień strategic planner agencji GoldenSubmarine.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
IAB z nową inicjatywą dla młodych
fot. IAB

Inicjatywę IAB Point of Youth zainaugurowano podczas Forum IAB Polska.

IAB Point of Youth dla młodych

"Naszym celem jest wzmacnianie pozycji młodych w digital marketingu – zarówno wewnątrz branży, jak i w oczach tych, którzy dopiero do niej wchodzą. Chcemy pokazać, że digital marketing to nie tylko dynamiczne środowisko i innowacyjne technologie, ale też miejsce pełne wartości, realnych możliwości i przestrzeni do rozwoju" - czytamy w manifeście założycieli.

Organizacja chce w przyszłości stworzyć program edukacyjny dla młodych przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska, organizować eventy i budować społeczność młodych przedstawicielek i przedstawicieli branży.

Zespół Point of Youth tworzą: szefowa Justyna Niciejewska (strategic planner GoldenSubmarine), Krystyna Frąckiewicz (digital account, Mediahub), Alex Kulaha (senior media buyer, Bees & Honey), Dominika Piwowarczyk (senior account manager, adQuery), Agata Talarek, (koordynator ds. Badań i Analiz Marketingowych, PZU), Marta Wieteska (junior copywriter, GoldenSubmarine), Maciej Zdunek (digital marketing strategist, Google).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"