IKEA specjalnym spotem świętuje 30 lat istnienia torby Frakta (wideo)

IKEA rozpoczęła emisję trwającego ponad minutę spotu reklamowego pod hasłem „The Blue Bag”, którym świętuje 30 rocznicę wprowadzenia do swoich sklepów niebieskiej torby Frakta. Autorami kampanii są IKEA Creative Hub i agencja Acne.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Trwający 75 sek. film reklamowy pod hasłem „The Blue Bag” pokazuje przede wszystkim to, w jaki sposób na całym świecie wykorzystywana jest sprzedawana w sklepach IKEA za 0,99 dol., firmowa torba Frakta.

Przedstawiciele szwedzkiej firmy analizując sytuacje, w których jest ona wykorzystywana zwracają uwagę, że jest to „najbardziej pracowita” torba na świecie. Podkreślają, że sposobów na jej wykorzystanie jest naprawdę bardzo wiele (jak np. płaszcz przeciwdeszczowy, ponczo dla psa, podręczna torebka, torba na zakupy itp.), i to cieszy. Najważniejsze jednak jest w tym to, że ten zwykły kawałek niebieskiego tworzywa ma jeszcze większe znaczenie - odzwierciedla w to co wierzy marketer: że design, funkcjonalność i jakość powinny być dostępne dla wszystkich, a nie tylko dla wybranych. Tak jak torba Frakta.

Za kreację reklamy odpowiada IKEA Creative Hub z agencją Acne.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero