Informacje na WP.pl, Onecie i Interii przyciągają na ponad pół godziny. o2.pl i Goniec z dużymi wzrostami

Na czele internetowych platform informacyjno-publicystycznych pozostaje WP.pl wyprzedzająca Onet. W tych dwóch witrynach i na Interii internauci spędzili średnio powyżej 30 minut. Dużo wzrosty osiągnęły sekcja z informacjami i publicystyką na o2.pl i serwis Goniec.pl, który półtora roku temu zastąpił Pikio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kategorii informacji i publicystyki ogólnej, czyli bez treści regionalnych i o pogodzie, WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 11,34 mln użytkowników, czyli 38,22 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził w witrynie przeciętnie 39 minut i 46 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Na Onecie (Ringier Axel Springer Polska), jako stronie www i aplikacji mobilnej, analogiczna sekcja miała 10,06 mln użytkowników, 33,91 proc. zasięgu oraz 38 minut i 40 sekund średniego czasu korzystania. Poziom 10 mln odwiedzających przekroczyła jeszcze taka sekcja o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - każdy z 10,06 mln internautów (co dało 33,9 proc. zasięgu) spędził tam przeciętnie 14 minut i 35 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strona-glowna-onet-przed-wp-pl-interia-przyciaga-na-dluzej-niz-gazeta-pl,7169769477011073a ##

Natomiast na ponad pól godziny przyciągał odwiedzającego dział informacyjno-publicystyczny Interii (Grupa Polsat-Interia) - 6,1 mln internautów spędziło w nim średnio po 33 minuty i 50 sekund.

Na platformie TVN24 sekcja z informacjami i publicystyką zanotowała 9,08 mln użytkowników, 30,62 proc. zasięgu oraz 22 minuty i 34 sekundy przeciętnego czasu korzystania, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 7,5 mln internautów, 25,27 proc. zasięgu oraz 8 minut i 2 sekundy średniego czasu korzystania, a na Gazeta.pl (Agora) - 7,05 mln użytkowników, 23,76 proc. zasięgu oraz 13 minut i 12 sekund średniego czasu korzystania.

Goniec.pl (Grupa Iberion), który uruchomiono wiosną ub.r. w miejsce Pikio.pl, w sierpniu odwiedziło 6,39 mln internautów, co dało 21,53 proc. zasięgu. Każdy spędził w witrynie średnio 4 minuty i 40 sekund.

Na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) dział informacyjno-publicystyczny miał 6,06 mln użytkowników, 20,44 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 24 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a na portalu Radia ZET - 5,79 mln internautów, 19,53 proc. zasięgu oraz 3 minuty spędzone średnio przez odwiedzającego.

grafika

Trzy najpopularniejsze witryny w porównaniu z lipcem osiągnęły wzrosty odwiedzalności. Na WP.pl część informacyjno-publicystyczna zyskała 599,9 tys. użytkowników i 49 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 5,6 i 2,1 proc. w górę), na Onecie - 272,2 tys. internautów (2,8 proc.) i 49 sekund przeciętnego czasu (2,2 proc.), a na o2.pl - 1,04 mln użytkowników (11,5 proc.) oraz minutę i 47 sekund przeciętnego czasu korzystania (13,9 proc.).

Wzrosty w obu statystykach zanotował jeszcze dział portalu „Super Expressu” z wiadomościami i publicystyką - o 489,6 tys. (8,8 proc.) odwiedzających oraz 7 sekund (2,7 proc.) przeciętnego czasu korzystania.

Goniec.pl przyciągnął aż 2,04 mln internautów więcej niż w lipcu (to wzrost o 47,1 proc.), ale średni czas spędzony przez każdego zmalał o 30 sekund (9,7 proc.). Sekcja TVN24.pl z informacjami i publicystyką osiągnęła wzrost o 563,1 tys. użytkowników (6,6 proc.), a analogiczny dział Interii - o 671,3 tys. (12,4 proc.), przy czym w pierwszej witrynie przeciętny czas korzystania zmalał o 12 sekund (0,9 proc.), a w drugiej o 4 sekundy (0,2 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-przed-onetem-facebook-wyprzedzil-allegro-mediapanel-z-sierpnia,7169775891150465a ##

W dziale informacyjno-publicystycznym Fakt.pl ubyło 399,8 tys. internautów (5,1 proc.), a podobnej sekcji na Gazeta.pl - 365 tys. (4,9 proc.), a na portalu Radia ZET - 104,3 tys. (1,8 proc.). Ta ostatnia witryna zanotowała przy tym spadek średniego czasu korzystania o 15 sekund (7,7 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa