Initiative i Zenith na shortliście przetargu Orange

Orange Polska zbliża się do sfinalizowania przetargu na planowanie i zakup mediów. O budżet telekomu walczą Zenith (Publicis Media) i Initiative (IPG Mediabrands) - wynika z naszych informacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Initiative i Zenith na shortliście przetargu Orange

Początkowo uczestniczyły w nim cztery domy mediowe: Arena Media (Havas Media Group), MEC (GroupM), Zenith (Publicis Media) i Initiative (IPG Mediabrands). Ta ostatnia agencja broni obsługi mediowej telekomu, dla którego pracuje od 2015 roku. Po wygranym w grudniu 2014 przetargu Initiative przejął obsługe Orange od domu mediowego MEC.

Ostatnio Orange skupia się w swoich kampaniach na promocji Orange Love. Operator należy do czołówki 10 największych reklamodawców w Polsce.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber