„InStyle” w odświeżonej formule. Anna Ibisz w reklamie (wideo)

Od majowego wydania, które ukazało się 10 kwietnia br., miesięcznik „InStyle” (Burda Media Polska) zyskał zmienioną zawartość i odświeżoną szatę graficzną. Numer wspiera kampania reklamowa, w której zobaczyć można Annę Zejdler-Ibisz, naczelną magazynu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W piśmie znaleźć teraz można jeszcze więcej  stylizacji światowych i polskich gwiazd, a także więcej porad stylistów. Nowa makieta jest bardziej przejrzysta i elegancka.

- W nowej formule „InStyle’a” prezentowana moda skierowana jest do każdej kobiety, która chce wyglądać nowocześnie i być na czasie z trendami. Pokazujemy więcej rzeczy  w przystępnych cenach, z polskich sklepów i dla różnych typów sylwetek, także XXL - podkreśla Sandra Ostanek, szefowa działu mody „InStyle’a”.

Dodatkowo w internecie wystartował blog.instyle.pl, na którym na bieżąco można śledzić informacje ze świata mody, urody i stylu gwiazd.

Majowe wydanie „InStyle’a” ukazało się w normalnej cenie 5,90 zł (duży format) i 4,90 zł (mały format) oraz w łącznym nakładzie wynoszącym 128 tys. egz.

Numer wspiera kampania promocyjna, w której wykorzystano wizerunek redaktor naczelnej pisma Anny Zejdler-Ibisz. Akcja realizowana jest w telewizji (Fox, AXN), radiu (Radio ZET, Chilli ZET, RMF FM), internecie (Wp.pl), prasie („Burda”, „Dobre Rady”, „Mój Piękny Ogród”, „Sielskie Życie”, „Sól i Pieprz”, „Polska Gotuje”) oraz z wykorzystaniem outdooru w największych miastach.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „InStyle'a” w styczniu br. wyniosła 52 160  egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej