Inter Cars w kampanii wizerunkowej korzysta z virtual reality

Firma Inter Cars rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem "Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy", w której korzysta z technologii virtual reality. Ambasadorem marki jest Bartosz Ostałowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Inter Cars w kampanii wizerunkowej korzysta z virtual reality

W kampanii wykorzystywane są dwa spoty. W pierwszym zatytułowanym „Inter Cars dostarcza mobilność”  pokazano, jaką rolę w życiu kierowców. Zobrazowano to na przykładzie rodziny, której podczas wyjazdu na weekend psuje się samochód. Dzięki zastosowaniu w filmie technologii VR zaprezentowano magazyny firmy, logistykę, automatyzację i koordynację pracy ludzi oraz maszyn.

W drugim filmie „Wirtualny co-drive z Bartoszem Ostałowskim” technologia VR przenosi widza na tor wyścigowy i pozwala mu poczuć się jak gdyby rzeczywiście brał udział w zawodach driftingowych.  Widz może z bliska zobaczyć technikę prowadzenia 1000-konnej Furii wyłącznie z użyciem stopy na kierownicy.

 

Oba filmy powstały przy współpracy z krakowską agencją kreatywno-mediową BeDigital, której powierzono kreację i produkcję filmów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski