Startuje konkurs „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”

Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie konkursu pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Startuje konkurs „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 31 sierpnia do 13 września 2021 roku. W konkursie biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, Lion, Kit Kat, Princessa, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70711 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z paragonu i odpowiadając na pytanie: "Opisz jaki jest twój plan na wejście w powakacyjną codzienność".  Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/intermarche-loteria-nagrodowe-mistrzostwa ##

Nagrody w konkursie Intermarché

Codziennie do wygrania w konkursie są bony do Intermarché (3 x 100 zł) oraz gotówka (3 x 300 zł).  Na koniec spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń komisja wyłoni laureatów nagród głównych 10 000 zł (2 x 10 000 zł).

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana