iPhone 7 pojawi się w trzech wersjach, premiera około 12 września br.

Według przecieków nowy model flagowego smartfona Apple’a - iPhone 7 pojawi się w sprzedaży w trzech różnych wersjach. Najbardziej zaawansowana odmiana Pro otrzyma podwójną kamerę i złącze Smart Connector. Nieoficjalnie premiera iPhone’a 7 nastąpi około 12 września br.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
iPhone 7 pojawi się w trzech wersjach, premiera około 12 września br.

Spekulacje mówiące o trzech, a nie dwóch wersjach iPhone’a 7 pojawiły się po tym, jak do sieci wyciekły zdjęcia trzech typów nowego smartfona pochodzące z chińskiego serwisu Weibo.

Według plotek w okolicach 12 września br. (wtedy spodziewana jest premiera urządzeń) Apple zaprezentuje model iPhone 7, iPhone 7 Plus oraz iPhone 7 Pro.

iPhone 7 Pro miałby być najbardziej zaawansowaną odmianą w serii, choć rozmiar ekranu (5,5 cala) pozostałby taki sam jak w wypadku iPhone’a 7 Plus. Urządzenie ma oferować aparat fotograficzny z podwójnym obiektywem oraz złącze Smart Connector, 3 GB pamięci RAM oraz przestrzeń na dane o rozmiarach 256 GB.

grafika

Według nieoficjalnych informacji zarówno model iPhone 7 Plus, jak i Pro mają zostać pozbawione tradycyjnego gniazda słuchawkowego minijack, natomiast w ich obudowach mają pojawić się głośniki stereo - jeden na szczycie, a drugi u dołu urządzenia.

Podstawowy model iPhone 7 będzie wyposażony w ekran 4,7 cala. Wszystkie smartfony otrzymają procesor A10 oraz technologię 3D Touch.

grafika

Wcześniej w internecie pojawiły się spekulacje, zgodnie z którymi Apple wprowadzi wersję iPhone’a 7 z obsługą dwóch kart SIM, część źródeł utrzymywała też, że Apple pozostawi we wszystkich nowych smartfonach gniazdo minijack.

Zdjęcia, które obecnie pojawiły się w sieci stawiają też pod znakiem zapytania wcześniejsze prognozy Johna Grubera, amerykańskiego analityka rynku mówiące o tym, że iPhone 7 będzie umieszczony w obudowie pozbawionej ramek wokół ekranu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa