Isobar Polska partnerem platformy HubSpot

Isobar Polska rozszerza swoje kompetencje w obszarze Digital Experience Platforms (DXP). W efekcie podpisania umowy agencja została certyfikowanym partnerem HubSpot i będzie mogła wdrażać platformę nie tylko w firmach z sektora MŚP, ale i w dużych organizacjach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Isobar Polska partnerem platformy HubSpot

Isobar Polska zapowiada, że dzięki partnerstwu będzie oferować swoim klientom rozwiązania, które odpowiedzą na wymogi technologiczne i wejdą w meandry procesów np. działu sprzedaży czy marketingu. Z jednej strony umożliwi to dostarczenie rozwiązań OTS dla wsparcia skomplikowanych i rygorystycznych wymagań technologicznych, z drugiej pozwoli wdrożyć w proces automatykę marketingową, zarządzanie lejkiem i zespołami sprzedażowymi czy pracą na danych z poziomu CRM.

HubSpot to chmurowa platforma all-in-one do marketingu, sprzedaży, obsługi klienta wraz z całkowicie darmowym CRM-em. Platforma pozwala zwiększyć skuteczność działań marketingu i sprzedaży dzięki zaawansowanej automatyzacji oraz wykorzystaniu metodyk inbound marketingu (marketing przychodzący).”

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/isobar-polska-zespol-business-development-tomasz-targinski-pola-ziejewska-kamila-hecman ##

Isobar Polska wzmacnia kompetencje z obszaru inbound marketingu i CRM

Podpisanie umowy partnerskiej z HubSpot Inc. rozszerza globalny program partnerski dentsu, w którym są już m.in. Adobe, Salesforce, SAP, Microsoft, Google.

- O HubSpot możemy myśleć w kategoriach platformy „nisko-kodowej” (low-code), umożliwiającej realizację wielu zadań z obszaru CRM bez zlecania prac developerskich – komentuje Łukasz Kulesz, technology operations director. - Co więcej, platforma w łatwy sposób skaluje się wraz z zakresem wymagań lub dołączaniem kolejnych działów danej organizacji. Dla wielu klientów to kluczowy argument do podjęcia decyzji zakupowej licencji HubSpot oraz współpracy z nami jako partnerem wdrożenia. Natomiast dla działu technologii Isobar Polska istotny jest fakt, że mamy wszystko w jednym miejscu: budowanie stron www, landing page`y kampanijnych, formularze z CTA, zarządzanie SEO, integrację z social media, rozbudowaną analitykę z dashboardami, olbrzymią ilość integracji z aplikacjami i systemami zewnętrznymi, a także interfejs programistyczny (HubSpot API) – dodaje Kulesz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style