Jabłczyńska, Jakóbiak i Trybalski w kampanii Shell V-Power Nitro+ (wideo)

Pod hasłem „Jazda pełna wrażeń z Shell V Power Nitro+” rozpoczęła się kampania reklamowa paliwa Shell V-Power Nitro+ dostępnego na stacjach Shell. Ambasadorami akcji są aktorka Joanna Jabłczyńska, youtuber Łukasz Jakóbiak i fotograf Piotr Trybalski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jabłczyńska, Jakóbiak i Trybalski w kampanii Shell V-Power Nitro+ (wideo)

Głównym elementem kampanii jest konkurs, w którym kierowcy mogą przesyłać zdjęcia i filmy pokazujące ich pomysły na ciekawą podróż samochodem. Koncepcje można zgłaszać na stronie shell.pl/jazdazshell, gdzie swoje pomysły prezentują też ambasadorzy akcji: Joanna Jabłczyńska, Łukasz Jakóbiak i Piotr Trybalski. Następnie własne zgłoszenie należy rozpowszechnić na portalach społecznościowych i zachęcić znajomych do głosowania na nie. Spośród dziesięciu najpopularniejszych prac ambasadorzy wybiorą trzy zwycięskie, których autorzy zostaną nagrodzeni.

Konkurs potrwa do końca września. Towarzyszą mu reklamy wyświetlane na największych portalach.

Za koncepcję i realizację konkursu odpowiada agencja Edelman Polska, która przygotowała też wspierające go reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"