Jakub Przygoński ambasadorem kampanii "Elektromobilność - zielone światło dla klimatu"

Wystartowała kampania edukacyjno-informacyjna pn. „Elektromobilność – zielone światło dla klimatu” realizowana we współpracy Fundacji Czyste Powietrze, Fundacji Pozytywnych Idei (organizatorów Szczytu Klimatycznego TOGETAIR) z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jakub Przygoński ambasadorem kampanii "Elektromobilność - zielone światło dla klimatu"

Celem kampanii jest pokazanie korzyści płynących z posiadania auta elektrycznego oraz wpływu elektromobilności na środowisko naturalne, poprawę warunków życia, zdrowia oraz rozwój gospodarczy.

Jej ambasadorem został Jakub Przygoński – kierowca rajdowy, były motocyklista, członek zespołu Orlen Team. Uczestnik rajdów w Dakarze, wielokrotny Wicemistrz Świata Cross-Country FIM, Mistrz Polski w driftingu (2015 i 2017). Jako ekspert współprowadzi w newonce.radio autorską audycję o motosporcie – „Jedźmy gdzieś”.

Jakub Przygoński wystąpił w promocyjnych spotach telewizyjnych i radiowych, emitowanych w grudniu i styczniu w mediach masowych oraz na portalach społecznościowych. 

Współpraca ze znanym kierowcą rajdowym i ekspertem w dziedzinie motoryzacji ma wzmocnić pozytywny przekaz zakupu auta elektrycznego, który faktycznie przekłada się na poprawę jakości powietrza.

–  Program i kampania edukacyjna pokazują realne korzyści, jakie każdy z nas może uzyskać dzięki zakupowi samochodu elektrycznego już dziś. To tańsze podróżowanie, wygoda prowadzenia, a także bycie nowoczesnym i pro-eko. Nie ma już dziś żadnych wątpliwości, że “elektryki” są przyszłością motoryzacji, ale wiele osób uważa, że jest jeszcze za wcześnie na odstawienie auta spalinowego. Nasza kampania rozwiewa te wątpliwości i mity. Podkreśla, że e-samochody są coraz bardziej dostępne, ich zasięgi dają możliwość komfortowego podróżowania, sieć szybkich ładowarek obejmuje już cały kraj, a dopłaty do zakupu są dodatkową, przekładającą się na konkretne złotówki zachętą – komentuje Agata Śmieja, prezes Fundacji Czyste Powietrze oraz pomysłodawczyni i organizatorka Szczytu Klimatycznego TOGETAIR

W ramach kampanii zostanie przygotowany sześcioodcinkowy program utrzymany w stylistyce docu-reality, emitowany na YouTube i w mediach społecznościowych. W każdym z odcinków wybrany gość specjalny doświadczy użytkowania innego auta elektrycznego. Dużą rolę odegra głos lektora, który z offu będzie komentował zadania i wyzwania, jakie stoją przed bohaterami.

Dodatkowo realizowany będzie również ranking TOP 10 najlepszych przedsiębiorstw i instytucji w Polsce przyjaznych elektromobilności i zaangażowanych w rozwój zeromisyjnego transportu. Do udziału w nim będzie mogła zgłosić się każda organizacja, która ma w swojej flocie samochody w pełni elektryczne lub hybrydy PHEV oraz stosuje rozwiązania elektromobilne w codziennej działalności biznesowej.

Kampania obejmuje telewizję, radio i internet.Za przygotowanie i realizację odpowiada agencja CreativeHarder.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek