Jarosław Paszkowski: W radiowej Jedynce brakuje przejrzystej koncepcji programowej

- Radiowej Jedynce trudno będzie odwrócić trend spadku słuchalności bez zmian na poziomie strategii programowej, dookreślenia grupy celowej i jej oczekiwań oraz uporządkowania portfolio - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Paszkowski, redaktor naczelny Radia ZET.

masz
masz
Udostępnij artykuł:
Jarosław Paszkowski: W radiowej Jedynce brakuje przejrzystej koncepcji programowej

Jedynka przeprowadziła w ostatnich miesiącach szereg istotnych zmian programowych i personalnych, które aktualnie podlegają ocenie słuchaczy. Najwyraźniej nie przypadły do gustu części dotychczasowych odbiorców, a nie udało się pozyskać nowych. Słuchalność Jedynki układa się w widoczny już trend spadkowy. W mojej ocenie brak jest przejrzystej koncepcji programowej, która stanowiłaby atrakcyjną i spójną ofertę dla słuchaczy.

Obawiam się, że bez bardzo wyraźnych zmian na poziomie strategii programowej, dookreślenia grupy celowej i jej oczekiwań oraz uporządkowania portfolio stacji Polskiego Radia trudno będzie odwrócić ten trend.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najgorszy-w-historii-wynik-radiowej-jedynki-nie-wyhamujemy-z-miesiaca-na-miesiac-spadkow-ktore-trwaja-od-15-lat ##

Jarosław Paszkowski, redaktor naczelny Radia ZET

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję