Jarosław Piwko dyrektorem sprzedaży i marketingu Jet Line

Jarosław Piwko objął w Jet Line nowo utworzone stanowisko dyrektor sprzedaży i marketingu. Wcześniej pracował w Infor Expert i Presspublice.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor sprzedaży i marketingu Jet Line, Jarosław Piwko wspólnie z zarządem będzie opracowywał i realizował długoterminową strategię sprzedaży i marketingu oferowanych przez firmę nośników reklamy outdoorowej. Jego głównymi zadaniami będą też zwiększenie poziomu sprzedaży rozbudowywanej sieci nośników Motorway 12x4m oraz pozyskanie nowych klientów. Piwko będzie podlegał bezpośrednio zarządowi Jet Line. - Powierzamy Jarkowi nie tylko obowiązki szefa działu handlowego, ale zamierzamy także korzystać z jego wsparcia w zarządzaniu spółką - zapowiada Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line.

Poprzednio Jarosław Piwko przez ponad rok kierował biurem reklamy Infor Expert. Wcześniej przez kilkanaście lat współzarządzał działem reklamy w biurze reklamy i ogłoszeń Presspubliki. W branżą reklamy i sprzedaży w mediach pracuje od połowy lat 90.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta