Jeep będzie promować SUV-a Renegade we współpracy z zespołem Now United (wideo)

Marka samochodów Jeep rozpoczęła współpracę zespołem Now United. W mediach społecznościowych i cyfrowych za pośrednictwem klipów i występów na żywo zrealizowanych do melodii „Come Together", będzie promowała kompaktowego SUV-a Jeep Renegade.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jeep będzie promować SUV-a Renegade we współpracy z zespołem Now United (wideo)

Jeep został globalnym partnerem motoryzacyjnym Now United, a współpraca ma pomóc zbliżyć miłośników marki motoryzacyjnej z całego świata z ponad 40 milionową rzeszą rozsianych po świecie fanów Now United.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/super-bowl-2020-reklamy-spoty-wszystkie-obejrzyj-od-amazon-do-walmart-wideo,7170759766312577a ##

Po serii zwiastunów, opublikowanych w zeszłym tygodniu na kanałach społecznościowych zespołu Now United, w sobotę 7 marca br. ruszyła nowa kampania, która towarzyszy oficjalnemu wydaniu nowego singla Now United „Come Together". Teledysk miał 1,8 mln wyświetleń w ciągu pierwszych 24 godzin od emisji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jeep-renegade-2020-uconnect-specyfikacja-opinie,7170793696749697a ##

Współpraca z Now United jest skierowana do nowych klientów, dla których została przygotowana kampania cyfrowa i społecznościowa, w której występuje 15 członków biorących udział w nowych widowiskach muzycznych, ukazujących się zarówno na co dzień, jak i co tydzień w serwisie YouTube oraz na bieżąco na Instagramie, TikTok i Twitterze. W każdym z tych występów członkowie grupy będą nosić stroje z logo Jeepa.

Now United to pierwszy na świecie międzynarodowy zespół popowy, w skład którego wchodzi 15 członków, w tym piosenkarze i tancerze z 15 różnych krajów: Indii, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Meksyku, Filipin, Finlandii, Korei Południowej, Australii, Senegalu, Chin, Japonii, Niemiec, Rosji, Kanady i Stanów Zjednoczonych.

- Jeep jest wyjątkowy, ponieważ jest prawdziwą globalną marką motoryzacyjną, natychmiast rozpoznawalną na wszystkich kontynentach- powiedział Olivier Francois, dyrektor Marketingu FCA. - Nasi fani i followersi na całym świecie wiedzą, że to pasja, autentyczność i wolność napędzają markę Jeep. Now United podziela te same wartości, co my. Podczas gdy zespół rozpoczyna swoją letnią trasę koncertową z pierwszym koncertem w Brazylii, nie możemy się doczekać, aż nawiążemy współpracę z Simonem Fullerem, który reprezentuje i jednoczy naszych fanów w sposób, który tylko Jeep i Now United mogą umożliwić.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski