Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz w kampanii „Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie” (wideo)

Ministerstwo Środowiska rozpoczyna kampanię społeczną „Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie”. W ramach akcji są emitowane spoty, w których występują profesorowie Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie” zachęca do racjonalnego używania energii elektrycznej poprzez wyłączanie korzystających z niej urządzeń zawsze wtedy, kiedy ich działanie nie jest niezbędne. Organizujące akcję Ministerstwo Środowiska podkreśla bowiem, że ilość energii wykorzystywanej przez gospodarstwa domowe, poprzez emisję szkodliwych substancji powstających przy jej wytwarzaniu, wpływa na stan środowiska naturalnego i przyczynia się również do postępujących zmian klimatu.

W kampanii wykorzystywane są spoty (emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych), w których profesorowie Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz rozmawiają o językowo-emocjonalnych aspektach włączania i wyłączania. W ramach akcji ruszy też serwis internetowy, w którym będzie można m.in. znaleźć porady inspirujące do oszczędzania energii. Działania będą też prowadzone na portalach Facebook i Pinterest.

Kampania potrwa do połowy listopada. Ministerstwo Środowiska finansuje ją ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe