Jesienią start VIPMedica Clubu - programu lojalnościowego dla lekarzy

Jesienią ruszy program lojalnościowy VIPMedica Club skierowany wyłącznie do lekarzy. Akcję organizuje agencja HealthEvent.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

VIPMedica Club będzie obejmował produkty i usługi z różnorodnych branż, takich jak np. motoryzacja, finanse, ubezpieczenia, nieruchomości, leasing, dobra luksusowe, turystyka, sport i rekreacja, media oraz IT. W ramach programu będą one dostępne z rabatami w wybranych punktach sprzedaży w całym kraju. Cała oferta będzie obejmować marki o charakterze prestiżowym – na razie pozyskano do niej 15 brandów.

Do VIPMedica Club będą mogli dołączyć tylko lekarze (w tym dentyści). Na użytek projektu powstaje serwis internetowy, w którym reprezentanci branży medycznej będą mogli dokonać rejestracji oraz zamówić odpowiednią kartę. Uczestnicy programu będą otrzymywać co kwartał specjalny magazyn o charakterze lifestyle’owym, zaproszenia na bankiety i wydarzenia specjalne oraz upominkami z limitowanych edycji.

Pomysłodawcą i organizatorem VIPMedica Clubu jest agencja HealthEvent. Program zostanie zainaugurowany w październiku, podczas imprezy w warszawskim hotelu Sheraton.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami