„Jestem tu” - kampania wizerunkowa „Gazety Stołecznej” w Warszawie

Do końca kwietnia br. na ulicach Warszawy prowadzona będzie kampania wizerunkowa „Gazety Stołecznej” (Agora) realizowana pod hasłem „Jestem tu” i z udziałem autorów stołecznego dodatku do „Gazety Wyborczej”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Jestem tu” - kampania wizerunkowa „Gazety Stołecznej” w Warszawie

Celem kampanii jest przedstawienie zespołu „Gazety Stołecznej” oraz podkreślenie, że na łamach dziennika można znaleźć informacje i komentarze.

W akcji udział wzięło łącznie 15 osób z warszawskiego zespołu dziennika, w tym felietoniści, dziennikarze i twórcy nagrań wideo. Są wśród nich: Dariusz Bartoszewicz, Dariusz Borowicz, Sylwia Chutnik, Anna Czuba, Łukasz Kamiński, Jerzy S. Majewski, Iwona Szpala, Martyna Śmigiel, Tomasz Urzykowski oraz Piotr Wesołowicz.

Akcja potrwa do końca kwietnia. Plakaty z hasłem „Jestem tu” są widoczne na billboardach i citylightach w Warszawie, a także na nośnikach w metrze warszawskim. Działania promocyjne obejmują również wydania „Gazety Stołecznej” i serwisy społecznościowe. Kampanię przygotował dział marketingu „Gazety Stołecznej”, a kreacje stworzyła agencja Bardzo.

Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 168 460 egz. (zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"