Joanna Trakul w dziale komunikacji korporacyjnej On Board Think Kong

Joanna Trakul w dziale komunikacji korporacyjnej On Board Think Kong.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Joanna Trakul w dziale komunikacji korporacyjnej On Board Think Kong
Joanna Trakul

Trakul swoje doświadczenie zawodowe zdobywała realizując kampanie public relations dla firm farmaceutycznych, marek z sektora FMCG i AGD. Realizowała m.in. kampanię dla Ministerstwa Finansów „Finansoaktywni”, „Ciśnienie na życie” Grupy Polpharma, „Obudź się póki wirus HCV drzemie” dla Janssen – Cilag i Fundacji Urszuli Jaworskiej czy „Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy” dla marki Sanofi.

Pracowała w agencjach 180 PR, Multi Communications i Procontent.

Joanna Trekul ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji public relations i marketing medialny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator