JWT i McCann Erickson z budżetem Viagry

Firma Pfizer podzieliła paneuropejski budżet reklamowy marki Viagra pomiędzy agencje JWT i McCann Erickson.

km
km
Udostępnij artykuł:

W postępowaniu przetargowym, które rozpoczęło się w styczniu, uczestniczyły także agencje Rapp i TBWA.

McCann Ericsson będzie odpowiedzialna za działania reklamowe promujące Viagrę, a JWT przygotuje skierowaną do pracowników służby zdrowia kampanię mającą zwiększyć świadomość o "programie wsparcia pacjenta" obejmującym zaburzenia erekcji.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN