Kampania rebrandingowa TP na Orange już w mediach (wideo)

Kampania reklamowa wspierająca rebranding usług stacjonarnych TP na Orange rozpoczęła się już w mediach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis, FilmIt, Platige Image, ArtGrapgh, Lemon Sky i MEC.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamująca rebranding usług stacjonarnych TP na Orange jest oparta na koncepcji przeprowadzki Serca i Rozumu, bohaterów reklam TP, do krainy zamieszkiwanej przez stworki znane z reklam Orange. W spocie telewizyjnym Serce i Rozum zabierają ze sobą m.in. Panią Piloto, Laptopo i Telefono oraz owcę Dolores, a w spocie radiowym Rozum rozmawia z wróżką, która każe mu kierować się w stronę pomarańczowego światła. Natomiast w ramach działań ambientowych i viralowych pojawiły się ogłoszenia, w których Serce i Rozum proszą o pomoc w przeprowadzce, oraz ciężarówki przeprowadzkowe i taksówki z kartonem na dachu informującym: „śmigamy do Orange”.

Cała akcja obejmuje telewizję (30- i 45-sekundowy spot w TVP1, TVP2, TVP Info, Polsacie i kanałach tematycznych TVN, Polsatu i Atmediów), radio, internet (m.in. serwisy społecznościowe), prasę (advertoriale wzorowane na wywiady z Sercem i Rozum), outdoor oraz BTL.

grafika

Kreację reklam ATL przygotowała agencja Publicis, komunikację w internecie prowadzi agencja interaktywna LemonSky (dawniej Adv), a działania niestandardowe realizuje agencja ArtGrapgh.

Spoty do kampanii wyprodukowała firma FilmIt, za ich postprodukcją zajęło się studio Platige Image. Natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Grupa TP nie ujawnia, do kiedy potrwa ta akcja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?