Kampania telewizyjna leku na hemoroidy

'Posterisan - siedzenie nie boli' pod takim hasłem ruszyła kampania telewizyjna leku na hemoroidy Posterisan.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Spoty będą emitowane do końca listopada m.in. w TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN Style, TVN7, TVP3, Zone Europa, Zone Reality, Kino Polska, Ale Kino!, Hallmark.

Spot reklamowy przygotowany w formie oryginalnej, wesołej animacji ma na celu pokazanie choroby hemoroidalnej jako powszechnego problemu, o którym można mówić bez wstydu i zażenowania. Takie swobodniejsze potraktowanie tematu powinno wzbudzić także bardziej otwarte podejście do tej częstej dolegliwości. Celem kampanii jest także wzrost spontanicznej znajomości marki Posterisan® jako unikalnego i skutecznego leku na hemoroidy - podano w komunikacie.

Wzmocnieniem kampanii jest dedykowana witryna dotycząca hemoroidów WWW.hemoroidy.info.pl zawierająca szczegółowe informacje dla pacjentów oraz umożliwiająca zamówienie bezpłatnego poradnika.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"