Kaskader w spocie „Find your magic” promuje Axe (wideo)

Unilever Polska rozpoczyna kampanię marki Axe opartą na emisji cyklu filmów pokazujących ludzi realizujących swoje pasje. Za jej realizację odpowiadają DDB&Tribal, Papaya i Mindshare.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby nowej kampanii Axe agencja Ddb&Tribal przygotowała cykl filmów przedstawiających mężczyzn, którzy wbrew lansowanym stereotypom, nie boją się podkreślać swojej indywidualności i żyją realizując swoje pasje.

Bohaterem pierwszego jest kaskader Hubert Kostrzewa. Kampania prowadzona jest w internecie i na kanałach społecznościowych marki.

Za kreację reklam odpowiada agencja DDB&Tribal, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska, a produkcją spotów - studio filmowe Papaya.

Axe było już w tym roku wspierane reklamami z hasłem „Find your magic” - w wiosennej kampanii brali udział m.in. Wojciech Sokół Sosnowski, Łukasz Jakóbiak, Martin Stankiewicz i grupa Abstrachuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe