Kaskader w spocie „Find your magic” promuje Axe (wideo)

Unilever Polska rozpoczyna kampanię marki Axe opartą na emisji cyklu filmów pokazujących ludzi realizujących swoje pasje. Za jej realizację odpowiadają DDB&Tribal, Papaya i Mindshare.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby nowej kampanii Axe agencja Ddb&Tribal przygotowała cykl filmów przedstawiających mężczyzn, którzy wbrew lansowanym stereotypom, nie boją się podkreślać swojej indywidualności i żyją realizując swoje pasje.

Bohaterem pierwszego jest kaskader Hubert Kostrzewa. Kampania prowadzona jest w internecie i na kanałach społecznościowych marki.

Za kreację reklam odpowiada agencja DDB&Tribal, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska, a produkcją spotów - studio filmowe Papaya.

Axe było już w tym roku wspierane reklamami z hasłem „Find your magic” - w wiosennej kampanii brali udział m.in. Wojciech Sokół Sosnowski, Łukasz Jakóbiak, Martin Stankiewicz i grupa Abstrachuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz wPolsce24 Szymon Szereda z zarzutami. Był na komisariacie

Dziennikarz wPolsce24 Szymon Szereda z zarzutami. Był na komisariacie

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Nowa rola Michała Kanownika wywołała krytykę. "Big Techy mają swojego człowieka"

Nowa rola Michała Kanownika wywołała krytykę. "Big Techy mają swojego człowieka"

Usługa streamingowa WP z 50 oryginałami w 2026 roku. Wśród nich seriale o zombie

Usługa streamingowa WP z 50 oryginałami w 2026 roku. Wśród nich seriale o zombie