Kasztelan, Piast i Bosman na zimę

Nowe warianty marek piwnych w portfolio Carslberg Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

- Koncept produktów opieramy na potrzebie wprowadzenia na rynek piw, które będą propozycją na nadchodzące krótkie dni, szarugę, mróz i towarzyszące im kiepskie samopoczucie - mówi Bartosz Rączkowiak Marketing, Manager marek regionalnych. Chcemy dać naszym konsumentom produkty, które oddalą zimową melancholię, wprowadzą w lepszy nastrój, zagwarantują chwilę zasłużonego odpoczynku po całym dniu pracy.

Nowy produkty Carlsberg Polska adresowane są głównie do dotychczasowych konsumentów, stanowią jednak także atrakcyjną propozycję dla konsumentów sięgających po piwa konkurencyjne. Nowe warianty piw Kasztelan, Piast i Bosman dostępne są wyłącznie w butelkach zwrotnych o pojemności 0,5l.

Zimowy charakter piw podkreślają specjalnie zaprojektowane opakowania - wyraziste kolorystycznie etykiety intrygują i przyciągają wzrok.

Debiutowi nowych wariantów piwnych towarzyszy silne wsparcie reklamowe, którego kluczowym elementem będzie widoczność i wyraźna ich ekspozycja na półkach sklepowych. W ramach działań ATL, dla każdego produktu, 1 listopada br. uruchomiona została regionalna kampania radiowa i billboardowa. Dodatkowo Kasztelan Zimowe otrzyma wsparcie w postaci reklamy w prasie lokalnej.

Kampania komunikowana będzie także na siatkach na budynkach, auto mobilach i w autobusach miejskich.

                                   

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny