„Kobiece wtorki” w kampanii promujące stacje Shell

13 września na stacjach paliwowych Shell zaczęła się promocja „Kobiece wtorki”. Za opracowanie akcji i realizację wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają agencja J. Walter Thompson Group Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Kobiece wtorki” w kampanii promujące stacje Shell

W ramach akcji w każdy wtorek na stacjach Shell wszystkie kobiety oprócz kompleksowej obsługi ich samochodów (tankowanie, mycie szyb i reflektorów, sprawdzenie ciśnienia w kołach) będą otrzymywać dodatkowe korzyści, np. 20 września dolewka płynu do spryskiwaczy, a 27 września - darmowa myjnia program express (w każdym przypadku warunkiem jest zatankowanie minimum 25 litrów dowolnego paliwa).

Promocja potrwa do 25 października, jej celem jest przyciągnięcie na stacje Shell więcej kobiet i zwiększenie lojalności obecnych klientek.

grafika

Akcji towarzyszą reklamy w radiu, internecie oraz na samych stacjach Shell.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa są J. Walter Thompson Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"