„Kobiece wtorki” w kampanii promujące stacje Shell

13 września na stacjach paliwowych Shell zaczęła się promocja „Kobiece wtorki”. Za opracowanie akcji i realizację wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają agencja J. Walter Thompson Group Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Kobiece wtorki” w kampanii promujące stacje Shell

W ramach akcji w każdy wtorek na stacjach Shell wszystkie kobiety oprócz kompleksowej obsługi ich samochodów (tankowanie, mycie szyb i reflektorów, sprawdzenie ciśnienia w kołach) będą otrzymywać dodatkowe korzyści, np. 20 września dolewka płynu do spryskiwaczy, a 27 września - darmowa myjnia program express (w każdym przypadku warunkiem jest zatankowanie minimum 25 litrów dowolnego paliwa).

Promocja potrwa do 25 października, jej celem jest przyciągnięcie na stacje Shell więcej kobiet i zwiększenie lojalności obecnych klientek.

grafika

Akcji towarzyszą reklamy w radiu, internecie oraz na samych stacjach Shell.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa są J. Walter Thompson Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?