“Kocham Cię Polsko” liderem w piątkowy wieczór

Show “Kocham Cię Polsko” w sezonie wiosennym oglądało więcej widzów niż rok wcześniej. Widowisko dało też Dwójce pozycję lidera rynku i przyniosło ponad 8 mln zł z reklam. Kolejna edycja planowana jest jesienią.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że piątą edycję „Kocham Cię Polsko!” śledziło w Dwójce 3,19 mln widzów, a udział kanału w czasie nadawania show wyniósł w grupie 4+ 23,02 proc., a w 16-49 – 17,65 proc. Wiosną 2010 roku program śledziło mniej widzów - 3,04 mln osób, a udział TVP 2 w czasie jego emisji ukształtował się na poziomie 22,21 proc. i 18,20 proc.

W czasie emisji widowiska (piątki o 21.10) Dwójka była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 15 proc. zajęła telewizja TVN, emitująca w tym czasie filmy fabularne. Dalej znalazły się: TVP 1 (13,32 proc.; filmy) i Polsat (12,91 proc.; filmy). W grupie widzów w wieku 16-49 TVP 2 była jednak druga za TVN.

Przychody reklamowe z piątej edycji show wyniosły 8,2 mln zł, o 0,5 mln zł mniej niż przyniosła trzecia seria (dane cennikowe netto, bez rabatów). „Kocham Cię Polsko!” najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Kolejna edycja programu ma znaleźć się w ramówce TVP 2 jesienią br. Nie obejdzie się w niej bez zmian. - Pojawią się nowe konkurencje m.in Sami swoi, Prawda czy fałsz i Tele Wiadomości. W tej ostatniej każda z drużyn dostanie do przeczytania zabawny tekst dotyczący Polski ,a zawodnicy będą wcielać się w dziennikarzy prowadzących programy informacyjne - mówi nam Piotr Ostrach, odpowiedzialny za PR w Rochstarze, który zajmuje się produkcją show.

Widownia “Kocham Cię Polsko!” odcinek po odcinku

Oglądalność show na tle konkurencji

Profil widowni programu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK