"Kociołek do syta" - nowe smaki wsparte kampanią w sieci

Ruszyła kampania promująca dwa nowe smaki "Kociołka do syta" marki Łowicz (Agros-Nova).

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe smaki "Kociołka do syta" - chłopski (z kiełbasą, boczkiem, kapustą  i ziemniakami) i a' la carbonara (z makaronem oraz sosem śmietanowym, z dodatkiem boczku) - w internecie promuje specjalnie przygotowana strona oraz kampania banerowa.

W specjalnie przygotowanym serwisie www.kociolekdosyta.pl/nowe można znaleźć informacje na temat nowych smaków. Internauci mogą także rozwiązać test, który odpowiada na pytanie: Jaki jesteś bardziej? chłopski czy carbonara?

grafika

Kampania w internecie, promująca dwa nowe smaki "Kociołków do syta", jest uzupełnieniem działań off-linowych, które obejmują ogólnopolską prasę oraz reklamy radiowe.

Całością prac projektowych, wdrożeniem strony oraz przygotowaniem kreacji reklamowych zajęła się agencja Kamikaze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana