Z Kompanii Piwowarskiej odeszła wiceprezes ds. marketingu Iwona Doktorowicz-Dudek

Pod koniec grudnia z Kompanią Piwowarską pożegnała się Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Firma nie powołała jeszcze nowej osoby na to stanowisko.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Z Kompanii Piwowarskiej odeszła wiceprezes ds. marketingu Iwona Doktorowicz-Dudek
Iwona Doktorowicz-Dudek

Informację o odejściu Iwony Doktorowicz-Dudek z Kompanii Piwowarskiej potwierdziła nam Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych w firmie.

- Decyzję o zakończeniu współpracy z firmą po ponad 6 latach podjęła Iwona Doktorowicz-Dudek pod koniec roku 2020. Jak każdy marketer Iwona potrzebuje nowych wyzwań, które  pozwolą w pełni wykorzystać jej potencjał, czego serdecznie jej życzymy - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl.

Zapowiedziała, że o powołaniu nowej osoby na stanowisko wiceprezesa  ds. marketingu Kompania Piwowarska poinformuje „w odrębnym komunikacie w stosownym czasie”.

Do Kompanii Piwowarskiej należą marki takie jak Tyskie, Żubr, Lech, Książęce, Dębowe Mocne i Redd’s. W 2019 roku firma osiągnęła 4,406 mld zł przychodów sprzedażowych, a przy 3,758 mld zł wydatków operacyjnych i 46,77 mln zł pozostałych kosztów miała 553,13 mln zł zysku netto.

Iwona Doktorowicz-Dudek wcześniej w Danone, Reckitt Benckiser i Tchibo

Funkcję wiceprezesa Kompanii Piwowarskiej ds. marketingu Iwona Doktorowicz-Dudek pełniła od połowy 2014 roku. Prezesem firmy od jesieni 2018 roku jest Igor Tikhonov, w zarządzie zasiadają również Jacek Kopiejewski, Wojciech Moliński jako wiceprezes ds. zasobów ludzkich, Michał Mrowiec jako wiceprezes ds. sprzedaży, Marcin Nikiel jako wiceprezes ds. finansów oraz mianowany w połowie ub.r. Yoshiaki Suzuki.

Przed pracą w Kompanii Piwowarskiej Iwona Doktorowicz-Dudek przez prawie 10 lat była związana z Danone Polska. Pełniła tam kolejno funkcje marketing managera, brand marketing directora, dyrektora marketingu, a w latach 2012-2014 także członka zarządu.

Wcześniej pracowała jako category i media manager w Reckitt Benckiser (w latach 2003-2004) i senior brand manager w Tchibo Polska (2001-2002).

Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim oraz studia MBA na Uniwersytecie Warszawskim i Illinois.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów