TVN rezygnuje z serialu „Lab”. Tylko 452 tys. widzów

Nowy docu-soap „Lab” oglądało średnio 452 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji zajął ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”, a wpływy z reklam wyniosły 23,24 mln zł. Telewizja TVN z powodu słabych wyników oglądalności nie planuje produkcji, ale w zamian na jesień na to pasmo szykuje nowy serial.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
TVN rezygnuje z serialu „Lab”. Tylko 452 tys. widzów
„Lab”; fot. TVN

Średnia widownia premierowych odcinków „Lab”, wyemitowanych w okresie od 15 lutego do 21 maja 2021 roku wyniosła 452 tys. osób. Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 5,01 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja przez pierwsze dwadzieścia odcinków emitowana była od poniedziałku do piątku o godz. 17.00, od 15 marca TVN przeniósł emisję na godz. 16.00.

Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 801 tys. osób. Dalsze w kolejności to odcinek drugi i trzeci z widownią na poziomie odpowiednio 719 tys. i 689 tys.

grafika

TVN w czasie emisji paradokumentu „Lab” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP2 (13,11 proc.), druga - TVP1 (12,93 proc.), a trzeci - Polsat (12,32 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był czwarty.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 23,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

TVN zdejmuje „Lab” z anteny po jednym sezonie

Telewizja TVN z powodu słabych wyników oglądalności postanowiła zakończyć „Lab” na jednym sezonie. - Wyniki nie były na miarę oczekiwań i nie zdecydowaliśmy się na realizację drugiego sezonu. Wydaje się, że trochę rozminęliśmy się z oczekiwaniami widzów co do charakteru tego pasma o 17.00 - mówi Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Stacja w jesiennej ramówce w access prime-time (najprawdopodobniej o godz. 17.00, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie została podjęta) pokaże nowy serial, który zastąpi „Lab”. Najprawdopodobniej będzie to inna produkcja o charakterze paradokumentalnym, ale stacja na chwilę obecną nie zdradza informacji na ten temat.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/skazana-nowy-serial-premiera-obsada-opinie,7170173662931073a ##

Widzowie w każdym odcinku „Lab” oglądać mogą kryminalne śledztwa, m.in. morderstwa, zaginięcia, porwania czy handel ludźmi. Stali bohaterowie docu-crime to grupa policyjna i pracownicy tytułowego laboratorium. Ich życie zawodowe toczy się równolegle z życiem prywatnym.

W obsadzie serialu znaleźli się: Maria Szajner (Alina Kamińska), Kuba Rawicz (Marcin Sianko), Klaudia Traczyk (Ewelina Starejki), Brygida Konieczny (Natalia Wieciech), Michał Walewski (Aleksander Talkowski), Bogdan Wilczewski (Wiesław Kupczak), Anna Jurecka (Dominika Bednarczyk), Paweł Konieczny (Michał Chołka), Magda Jurecka (Jolanta Wachowska), Dajana Rogowska (Kaja Sosnowska) i Iga Szenwald (Małgorzata Pruchnik-Chołka).

Głównym scenarzystą jest Hanna Niemiec, funkcję reżysera formatującego pełni Marcin Głowacki, a producentem jest Krystyna Lasoń.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/behawiorysta-serial-player-kto-zagra-robert-wieckiewicz,7170194528478849a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

Kanał Zero krytykowany za reklamy dostawcy VPN. "Nie instalujcie"

Kanał Zero krytykowany za reklamy dostawcy VPN. "Nie instalujcie"