10 tys. nagrody od Pepsi w konkursie Content Creators

Marka Pepsi rusza z akcją Content Creators, w ramach której chce wesprzeć kreatywnych twórców. Prace najlepszych zostaną pokazane na specjalnej wystawie, a ich autorzy i autorki dostaną po 10 tys. zł na realizację swoich marzeń.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Pepsi i Noizz rozpoczynają kampanię pod hasłem "Follow Your Taste". W jej ramach organizowany jest konkurs dla młodych twórców, którzy chcą zajmować się fotografią, projektowaniem, wideo, muzyką lub działaniami w social media.

Osoby biorące udział w akcji mogą pokazać, jak wyrażają siebie, jak podążają za swoją pasją, inspirując się puszką Pepsi.

Mogą umieścić ją w wyjątkowym kontekście na zdjęciu czy grafice, nagrać jak robią  z nią coś zaskakującego, przetworzyć dźwięki, które wydaje, komponując nowy kawałek albo nawet zaplanować viralową akcję w social media itd.

Następnie do 30 października należy załadować to, co się przygotuje na stronę akcji Pepsi Content Creators. Pięć najlepszych prac zostanie pokazanych na specjalnej wystawie, a ich autorzy i autorki dostaną po 10 tys. zł na rozwój swoich pasji.

W akcji Pepsi Content Creators wezmą udział także popularni twórcy internetowi, którzy będą inspirować uczestników, pomogą wybrać najlepszych w poszczególnych kategoriach, a na końcu również wezmą udział w finałowej wystawie.

Do grona ambasadorów akcji dołączyli: hip-hopowy fotograf 89, projektantka graficzna Wędzicka, producent muzyczny Tribbs, twórca wideo i podróżnik Victor Borsuk oraz tancerka i influencenka Anna Stoliar.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu