Kot, Adamczyk i Różczka kandydują w wyborczej kampanii Netii(wideo)

Pod hasłem "Wolność wyboru" rusza wizerunkowa kampania reklamowaNetii z udziałem Tomasza Kota, Piotra Adamczyka i MagdalenyRóżczki. Aktorzy wcielają się w niej w role polityków walczących opoparcie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie wizerunkowa akcja reklamowa Netii jestutrzymana w konwencji kampanii wyborczej. Występujący w niejaktorzy Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczka wcielają sięw role polityków, podkreślając różne zalety oferty operatora. Wposzczególnych spotach Kot w sposób przypominający WaldemaraPawlaka mówi, jak łatwa jest zmiana innego operatora na Netię,Adamczyk - przekręcając wyrazy jak Andrzej Lepper - przekonuje, żeoperator oferuje szeroką dostępność swoich usług, natomiast Różczkaz fryzurą a'la Julia Tymoszenko podkreśla, że z nowych ofertpromocyjnych Netii można korzystać mimo obowiązującej umowy z innymoperatorem.

Kreację kampanii pod hasłem "Wolność wyboru" uzupełnia częśćinteraktywna, w ramach której na stronie www.netia.pl można głosować na każdego ztrojga kandydatów. Internauci do 30 czerwca zdecydują w ten sposób,kto zostanie twarzą reklamową produktowych kampanii Netii.Jednocześnie już teraz reklamowana jest oferta operatora.

Akcja od 11 maja jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVPInfo, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo,Discovery, Animal Planet, internecie (główne portale), prasie(m.in. "Voyage", "VIVA", "Wprost", "Newsweek", "Polityka", "Gala","Playboy", "Wysokie Obcasy"), kinach (Arkadia w Warszawie, GaleriaKazimierz w Krakowie, Manufaktura w Łodzi, Kinepolis w Poznaniu) ina outdoorze.

Kreacją kampanii zajęły się agencje Brasie, 180 heartbeats(internet) i Change Connections (BTL), natomiast media zaplanowałdom mediowy Zenith Optimedia Group (w internecie - ZedDigital).

Twarz Netii - Tomasz Kot

Twarz Netii - Piotr Adamczyk

Twarz Netii - Magdalena Różczka

O kampanii "Wolne wybory"

PRODUKCJAReżyser: Piotr TrzaskalskiOperator: Marian ProkopScenografia: Giorgos StylianouMuzyka: Michał PruszkowskiAktorzy: Magdalena Różczka, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Jerzy Molga- Prowadzący Studio WyborczeLektor: Zbigniew SuszyńskiAgencja: BrasilDom produkcyjny: PrimetimeLiczba dni zdjęciowych: 2 dni zdjęciowe + 1 dzień sesjiLokalizacja zdjęć: Warszawa, hala produkcyjnaTermin realizacji zdjęć: 27.04 - sesja zdjęciowa, 29-30.04 -shoot

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"