Do KPMG w Polsce dołączył Łukasz Dylewski

Łukasz Dylewski objął w KPMG Polska funkcję dyrektora i data science leadera. Jest odpowiedzialny za doradztwo oraz tworzenie rozwiązań wykorzystujących uczenie maszynowe, sztuczną inteligencję i zaawansowaną analitykę danych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Do KPMG w Polsce dołączył Łukasz Dylewski
Łukasz Dylewski, fot. LinkedIn

Łukasz Dylewski w KPMG kieruje zespołem Data Science & AI, którego zadaniem jest doradztwo oraz tworzenie dla klientów rozwiązań wykorzystujących uczenie maszynowe i zaawansowaną analitykę danych, jak np. telemetryczna ocena ryzyka kredytowego, analityka klientów, analizy zarządzania sprzedażą lub analizy kadrowe.

- Data Science oraz AI otwierają wachlarz niespotykanych wcześniej możliwości wykorzystania danych w organizacji. Skuteczne wdrożenie algorytmów AI pozwala na budowę przewagi konkurencyjnej na wielu płaszczyznach od sprzedaży, poprzez marketing, obsługę klienta, zakupy czy zarządzanie ryzykiem. Naszą misją jest pomoc w unikaniu pułapek oraz niwelowanie ryzyka, które niestety często prowadzi do porażki. Posiadamy wiedzę nabytą podczas pracy ze światowymi liderami transformacji cyfrowej oraz pionierami wykorzystania AI w codziennym biznesie. Wiedza ta pozwala nam skutecznie wspierać klientów w efektywnym wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi technologicznych - mówi Łukasz Dylewski, dyrektor, data science leader w KPMG w Polsce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wiekszosc-polskich-firm-brak-strategia-transformacja-cyfrowa ##

Łukasz Dylewski ma 10-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zaawansowanej analityki, Data Science oraz uczenia maszynowego. Zdobywał je pracując m.in. w ITmagination, Lingaro, EY, Deloitte Poland, IBM. Specjalizuje się w budowaniu strategii, zarządzaniu procesami oraz tworzeniu aplikacji bazujących na sztucznej inteligencji. Zrealizował kilkadziesiąt dużych projektów wykorzystujących AI do budowania przewagi konkurencyjnej w branżach finansowej, handlowej oraz FMCG.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa