Krzysztof Biel executive directorem w Brainshake

Krzysztof Biel objął stanowisko executive directora w agencji Brainshake. Wcześniej pracował w Momentum Worldwide i MSD Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od początku kwietnia Krzysztof Biel jako executive director w Brainshake zajmuje się kompleksową obsługą kluczowych klientów oraz nadzorem nad client service i produkcją. Ponadto odpowiada za rozszerzenie kompetencji agencji w zakresie field marketingu. W Brainshake przejmuje obowiązki Michała Maciątka, który po pół roku zakończył pracę w firmie.  

grafika

Krzysztof Biel poprzednio przez kilka lat pracował jako account manager w agencji Momentum Worldwide należącej do McCann Worldgroup. Realizował tam projekty dla takich klientów jak m.in. Mastercard, Microsoft, Opel, Toshiba i Cyfrowy Polsat. Karierę zawodową rozpoczynał jako analityk w firmie farmaceutycznej MSD Polska stanowiącej część Merck & Co.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały